Uber آن را به رانندگان ارائه داد. Airbnb این کار را برای میزبان ها انجام داد. اکنون Doximity آن را به پزشکان ارائه می دهد ، اما به روش بسیار بزرگتری. در دفترچه IPO روز جمعه ، شرکت فناوری بهداشت Doximity – که اغلب به عنوان LinkedIn برای پزشکان توصیف می شود – گفت که تا 15٪ سهام این پیشنهاد را اختصاص می دهد برای پزشکان از طریق "یک برنامه اشتراک اختصاصی". این بدان معناست که پزشکان واجد شرایط می توانند سهام را با همان قیمت گروه منتخب سرمایه گذاران موسسه ، که اغلب از IPO pop بهره مند می شوند ، بدست آورند زیرا به آنها تخصیص زودرس می دهند و نیازی نیست منتظر بمانند تجارت آغاز می شود. Doximity هنوز نگفته است که قصد دارد چند سهم یا با چه قیمتی را منتشر کند. برای واجد شرایط شدن در این برنامه ، اعضا باید آستانه های خاصی از فعالیت را داشته باشند. "ما آرزو داریم که بزرگترین شرکت فناوری جهان در اختیار پزشک باشیم ، و برنامه سهم اختصاصی IPO ما برای تشکر از اعضای ما و شروع فرآیند" است. جف تانگنی ، نیت گروس و شری باک در نامه نامه بنیانگذاران نوشتند. Airbnb ، که در دسامبر منتشر شد ، حداکثر 7 درصد سهام IPO خود را برای میزبانان سیستم عامل اختصاص داد. پس از اینکه سهام در اولین حضور خود 112٪ ظاهر شد ، میزبانانی که حداکثر تعداد سهام را خریداری کردند در روز اول بیش از 15،000 دلار سود کاغذی کسب کردند. هیچ تضمینی وجود ندارد که سهام شاهد چنین رالی باشد. در IPO 2019 اوبر ، شرکت استقبال از رانندگی حداکثر 3 درصد از پیشنهاد را برای رانندگان اختصاص داد. خریداران با قیمت IPO فقط 14٪ افزایش دارند ، در حالی که Nasdaq Composite 74٪ بیش از این محدوده جهش کرده است. در همین حال ، برنامه تجارت Robinhood هفته گذشته اعلام کرد که در حال راه اندازی محصولی به نام IPO Access است تا به سرمایه گذاران خرده فروشی فرصت بیشتری برای خرید معاملات با قیمت پیشنهادی را بدهد. در سال 2011 تأسیس شد ، اگرچه در سانفرانسیسکو مستقر است ، Doximity عمدتا تحت رادار است. از سال 2014 تاکنون سرمایه خارج از کشور جمع نکرده است ، فقط در طول دهه فعالیت خود به عنوان یک شرکت خصوصی در مجموع حدود 80 میلیون دلار سرمایه درامد آورده و هزینه های بسیار کمی را برای بازاریابی هزینه می کند. این شرکت همچنین سودآور است ، با درآمد خالص در آخرین سال مالی 69٪ جهش کرده و به 50.2 میلیون دلار رسیده است. با تبدیل شدن به سایت پیش فرض پزشکان در سراسر کشور برای ارتباط با یکدیگر و اطلاع از تحقیقات جدید ، دوستی با سرعت رشد کرده است. همچنین این یک ابزار بسیار ارزشمند برای استخدام کنندگان پزشکی بوده است. بر اساس اعلامیه ، هم اکنون 1.8 میلیون متخصص پزشکی در کلیه 20 بیمارستان برتر و سیستم های بهداشتی از این سرویس استفاده می کنند. درآمد سال گذشته 78٪ افزایش یافت و به 206.9 میلیون دلار رسید. در بخش پرونده ذکر شده ، فروش و بازاریابی 30٪ از کل درآمد را به خود اختصاص داده است ، بیشتر این "هزینه های مربوط به پرسنل ، کمیسیون فروش ، سفر و سایر هزینه های رویداد" است که اندکی برای تبلیغات گوگل و فیس بوک هزینه شده است. در سال گذشته فقط 2.6 میلیون دلار به تبلیغات پرداخته است. در حالی که Doximity از طریق تبلیغات کار زیادی انجام نمی دهد ، از شرکت های دارویی و دارویی که از این برنامه به عنوان راهی برای دستیابی به پزشکان استفاده می کنند ، درآمد خوبی کسب می کند. همه 20 دارو ساز برتر از این خدمات برای آموزش متخصصان پزشکی در مورد محصولاتشان استفاده می کنند. این شرکت گفت که محصول راه حل های بازاریابی خود ، که از طریق اشتراک پرداخت می شود ، بیش از 80٪ درآمد در آخرین سال مالی را به خود اختصاص داده است. بیشتر درآمد باقیمانده آن از راه حل های استخدام است که توسط سیستم های بهداشتی و شرکت های استخدام پزشکی برای اتصال استفاده می شود. با پزشکان Doximity. Doximity گفت که بیش از 600 مشتری مشترک دارد ، از جمله 200 مشتری 100000 دلار در 2021 مالی هزینه کرده اند. از این تعداد ، 29 نفر حداقل 1 میلیون دلار هزینه کرده اند. اشتراک ها 93٪ از کل درآمد را تشکیل می دهند. همچنین سال گذشته Doximity یک محصول telehealth را معرفی کرد زیرا Covid-19 بیماران را مجبور به ماندن در خانه و ارتباط از راه دور با پزشکان خود کرد. این شرکت تازه شروع شارژ خدمات telehealth را در ابتدای ژانویه آغاز کرد. "ما به دلیل استفاده ارگانیک موجود از اعضای Doximity که در گذشته از ابزارهای بهره وری ما استفاده کرده اند ، شاهد پذیرش سریع راه حل های Telehealth در میان مشتریان سیستم بهداشتی خود بوده ایم." این شرکت گفت. Doximity گفت که برای اعضا با LinkedIn رقابت می کند. برای استخدام و استخدام ، این امر در برابر شرکتهای کارمندی قرار می گیرد ، در حالی که در بازار telehealth با Teladoc و American Well همراه با برنامه کاربردی چت ویدیویی برای اهداف عمومی Zoom روبرو است. صنعت
پرونده های Doximity برای IPO می گوید پزشکان تخصیص می یابند
